Som formand for Ringsted IF Fodbold følger jeg med i kommunens prioriteter af faciliteter til idrætten, herunder de problemer, der nu er opstået med taget på Hal A, pladebeklædning på vægge og lofter i Hal C, som indeholder asbest, samt konstruktionen i Hal G, som er svag flere steder. Læg dertil tidligere problemer med Svømmeland, Saunaland og Ramblaen. Jeg tillader mig at påstå, at der tegner sig et kritisabelt billede af Ringsted Kommune, når det kommer til etablering, drift og vedligehold af idrætsfaciliteter på Ringsted Sportscenter.
Opfordrer til handling: - Sport dyrkes også udendørs