Det grønlandske flag vajer på rådhuset: - Skæbnesvanger dag

Helsingør markerer historisk møde med Grønland og USA ved at hejse det grønlandske flag på rådhuset.

Allerede onsdag formiddag vajede det grønlandske flag fra rådhuset i Stengade.

Allerede onsdag formiddag vajede det grønlandske flag fra rådhuset i Stengade.

Foto: Dorte Gerholt

Onsdag formiddag er det ikke det røde og hvide flag, Dannebrog, der flager på rådhuset i Helsingør. Det grønlandske flag er kommet op og hænge, og det er der en helt særlig grund til. 

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...