I weekenden solgte de 3500 fastelavnsboller: - Det er jo voldsomt

Man mærker, at fastelavn er på vej, hos 'De skøre Brødre' i Hedehusene.

- Det er jo voldsomt. Sådan siger Niklas Hansen, som er den ene halvdel af "De skøre Brødre' fra Byens Bager i Hedehusene. For allerede nu kan holdet i bagerbutikken i den grad mærke, at kunderne er vilde med butikkens fastelavnsboller. Der er udsolgt hver dag.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...