- Det er jo voldsomt. Sådan siger Niklas Hansen, som er den ene halvdel af "De skøre Brødre' fra Byens Bager i Hedehusene. For allerede nu kan holdet i bagerbutikken i den grad mærke, at kunderne er vilde med butikkens fastelavnsboller. Der er udsolgt hver dag.
I weekenden solgte de 3500 fastelavnsboller: - Det er jo voldsomt
Man mærker, at fastelavn er på vej, hos 'De skøre Brødre' i Hedehusene.