Mandag den 5. januar var en lidt særlig dag for Thomas Lykke Pedersen (S).
Borgmesteren i galla og kongeligt selskab
For første gang nogensinde var alle landets borgmestre inviteret til nytårskur på Amalienborg, og Fredensborgs borgmester var selvfølgelig med, da Kongeparret markerede et tættere bånd mellem monarki og lokalt demokrati.