Debat: Nej tak til bøller - flere tryghedsvagter i tog og på stationer på Vestegnen

Gunvor Wibroe (S), folketingsmedlem, valgt i Taastrup-kredsen.

Gunvor Wibroe (S), folketingsmedlem, valgt i Taastrup-kredsen.

Foto: Marie Hald

Flere på Vestegnen skal kunne tage s-toget uden at føle sig utrygge. Derfor er det super godt, at der fra 1. januar kom flere tryghedsvagter i tog og på stationer på strækningen fra Hovedbanegården til Høje Taastrup Station.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...