Flere på Vestegnen skal kunne tage s-toget uden at føle sig utrygge. Derfor er det super godt, at der fra 1. januar kom flere tryghedsvagter i tog og på stationer på strækningen fra Hovedbanegården til Høje Taastrup Station.
Debat: Nej tak til bøller - flere tryghedsvagter i tog og på stationer på Vestegnen