Kamp om plejehjemsmaden i byrådssalen: - Det handler om livskvalitet

Et forslag om, at plejehjemsbeboere skal kunne vælge mellem flere madleverandører, skabte livlig debat på byrådsmødet. Forslaget, der er fremsat af Bjørn Svensson (Ø), blev sendt videre til Social-, Ældre- og Sundhedsudvalget.

Det var Enhedslistens Bjørn Svensson, der ønskede, at byrådet skulle træffe en principbeslutning om, at plejehjemsbeboere skal kunne vælge mad fra flere leverandører.

Det var Enhedslistens Bjørn Svensson, der ønskede, at byrådet skulle træffe en principbeslutning om, at plejehjemsbeboere skal kunne vælge mad fra flere leverandører.

Foto: Thomas Olsen

Det blev til en livlig debat, da et forslag om, at plejehjemsbeboere i Fredensborg Kommune skal kunne vælge mellem flere madleverandører, var på dagsordenen på byrådsmødet den 22. december. Borgmesteren forsøgte at stoppe debatten, men det lykkedes ikke. 

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...