Det blev til en livlig debat, da et forslag om, at plejehjemsbeboere i Fredensborg Kommune skal kunne vælge mellem flere madleverandører, var på dagsordenen på byrådsmødet den 22. december. Borgmesteren forsøgte at stoppe debatten, men det lykkedes ikke.
Kamp om plejehjemsmaden i byrådssalen: - Det handler om livskvalitet
Et forslag om, at plejehjemsbeboere skal kunne vælge mellem flere madleverandører, skabte livlig debat på byrådsmødet. Forslaget, der er fremsat af Bjørn Svensson (Ø), blev sendt videre til Social-, Ældre- og Sundhedsudvalget.