Byrådsmedlem - blikket rettet mod 2026

Det flotte valgresultat, vi har fået, forpligter. Det er vi både stolte og ydmyge over – og vi tager opgaven på os med stor alvor, skriver Ulrik John Nielsen, byrådsmedlem og gruppeformand for Lokallisten Ny Egedal

Det flotte valgresultat, vi har fået, forpligter. Det er vi både stolte og ydmyge over – og vi tager opgaven på os med stor alvor, skriver Ulrik John Nielsen, byrådsmedlem og gruppeformand for Lokallisten Ny Egedal

Foto: John Müller

Julen nærmer sig, lysene er tændt i vinduerne, og et begivenhedsrigt år går på hæld. Valgkampen er slut, stemmerne er talt op – og nu glæder jeg mig helt oprigtigt til det, der for mig er det vigtigste: at komme i arbejdstøjet og fortsætte arbejdet for en kommune, der sætter borgerne først. I løbet af valgkampen har jeg og resten af Lokallisten Ny Egedal haft utallige gode samtaler med borgere i hele kommunen. På torve, foran butikker, til debatter og i helt almindelige hverdagsmøder. Samtaler, der har bekræftet mig i, hvor stor forskel det gør, når lokalpolitik tager udgangspunkt i virkeligheden – og i de 17 bysamfund, som tilsammen udgør Egedal.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...