Teenagere dømt for grov vold på station

To teenagere er blevet dømt for grov vold, efter et overfald på et tilfældigt offer på Humlebæk Station. 

To 18-årige er blevet idømt fængsel for grov vold.

To 18-årige er blevet idømt fængsel for grov vold.

Foto: Ann-Sophie Meyer

To mænd på nu 18 år er for nylig ved Retten i Helsingør blevet dømt for grov vold. På Humlebæk Station har de to i august sidste år i fællesskab udøvet vold af særlig grov karakter mod en mand, hvis alder ikke er nævnt i dommen. Det koster nu de to unge mænd en tur bag tremmer. 

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...