To mænd på nu 18 år er for nylig ved Retten i Helsingør blevet dømt for grov vold. På Humlebæk Station har de to i august sidste år i fællesskab udøvet vold af særlig grov karakter mod en mand, hvis alder ikke er nævnt i dommen. Det koster nu de to unge mænd en tur bag tremmer.
Teenagere dømt for grov vold på station
To teenagere er blevet dømt for grov vold, efter et overfald på et tilfældigt offer på Humlebæk Station.