Gennem mere end 10 år har det gamle posthus ved Jernstøbervænget stået som et tomt og trist monument over en tid, hvor tusindvis af breve skulle sorteres og omdeles, og hvor man betalte sine girokort på posthuset. Men nu er der udsigt til et projekt, der kan bane vej for både et supermarked og nye boliger på posthusgrunden, når et nyt politisk flertal inden længe rykker ind på rådhuset.
Efter otte års dødvande: Nyt flertal vil sætte fut i byggeplaner på central grund
Nyt politisk flertal i Køge vil give plads til udvikling af nyt supermarked og boliger centralt i byen.