Når jeg kører gennem Søborg Hovedgade, bliver jeg imponeret over, hvor meget gaden har forandret sig de seneste år. Den er blevet grønnere, roligere og langt mere indbydende – med træer, blomster, udeservering og plads til at blive lidt længere.
R-kandidat: - Vi skal have mere attraktive bydelscentre i Gentofte