I de sidste fire år har jeg været næstformand i kommunens to udvalg, der har ansvaret for vores dagtilbud, skoler og tvangsanbringelser. Gennem årene har jeg været i kontakt med mange af vores medarbejdere og borgere derude. Både med forældre, elever og andre interessenter omkring skolen.
- En skole med gode rammer for undervisning og trivsel