Jeg deltog i et vælgermøde om kultur og byliv i Fredensborg Gamle Bio for nylig. Et emne, som jeg synes er meget vigtigt og relevant at forholde sig til, for uden en levende by – hvor kultur og foreningsliv går hånd i hånd med vores lokale erhvervsdrivende – så dør byen.
Gør det nemmere at være frivillig – ellers uddør foreningslivet