Derfor blev tog holdt tilbage på Humlebæk Station

Politiet ledte torsdag aften efter en mand, der ifølge en anmeldelse skulle være gået amok på Humlebæk Station.

Politiet ledte torsdag aften efter en mand, der ifølge en anmeldelse skulle være gået amok på Humlebæk Station.

Foto: Arkivfoto

Nordsjællands Politi fik torsdag aften kort efter klokken 21 en melding om, at en mand var gået amok på Humlebæk Station.

Manden skulle, ifølge anmeldelsen, gå rundt på stationen og råbe, mens hans smadrede ruder.

Politiet sendte betjente til stationen, hvor de dog hverken kunne finde en råbende mand eller smadrede ruder.

Et Kystbane-tog på vej mod København blev tilbageholdt, mens betjente ledte efter manden i toget. 

Men her gemte han sig heller ikke, og toget kunne derfor køre videre efter cirka 10 minutter, oplyser Nordsjællands Politi.

Politiet havde ikke fået flere anmeldelser i sagen fredag morgen.

Læs også

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...