Socialdemokratiets maskefald på Stændertorvet er nu en realitet. Borgmester Tomas Breddam har igen og igen forsikret borgerne og erhvervslivet om, at det aldrig var meningen at fjerne parkeringspladserne på Stændertorvet permanent. I en pressemeddelelse - hvor han endda spændte Erhvervsforum for sin politiske vogn - fremgår det bl.a., at "bilerne skal stadig kunne komme til bymidten og finde p-pladser - det er helt vitalt for handelslivet." I en kommentar til mig skrev Breddam: "Der har aldrig været planer om at nedlægge p-pladserne på Stændertorvet."
Erringsø: - Socialdemokrater taler med to tunger