Når vi skal køre eller cykle gennem Hillerød, især tidlig morgen eller sidst på eftermiddagen, oplever vi på egen krop, at der mangler vision og langsigtet planlægning for vores kommune.
- Hvordan synes I selv, det går?
Når vi skal køre eller cykle gennem Hillerød, især tidlig morgen eller sidst på eftermiddagen, oplever vi på egen krop, at der mangler vision og langsigtet planlægning for vores kommune.