Det er efterhånden tre et halvt år siden, Allerød Kommune barslede med planerne om at bygge et friplejehjem. Nu er det grundsalg, som skal muliggøre drømmen om friplejehjemmet samt byggeri af både bofællesskaber og seniorboliger, på plads. Salget giver en stor kapitalindsprøjtning til kommunekassen og betyder samtidig, at de første beboere formentlig kan holde indflytterfest om et par år.
Helt ny bydel er klar til at blive bygget efter salg af grund
Nu er underskrifterne, der sikrer nye boligformer i kommunen, blevet sat.