Ingen garanti til borgerne - men møllerne blev vedtaget

Vindmøllesagen blev besluttet, men borgerne giver ikke op. De har endnu en mulighed i ærmet.

Sandbyborgerne mødte op til kommunalbestyrelsesmødet for med egne ører at høre, hvordan sagen, der har holdt dem vågne om natten i årevis, blev behandlet.

Sandbyborgerne mødte op til kommunalbestyrelsesmødet for med egne ører at høre, hvordan sagen, der har holdt dem vågne om natten i årevis, blev behandlet.

Foto: Pernille Rohde

Onsdag aften blev lyset slukket i øjnene på beboere fra Sandby, der var mødt op for at overvære debatten op til den endelige beslutning om at tre kæmpevindmøller kan sættes op, der hvor de bor.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...