Vi i Liberal Alliance glæder os over, at Venstre og formanden for Skole- og Børneudvalget nu lægger op til at tilføre flere penge til skolerne. Det er et vigtigt skridt i den rigtige retning, og det viser, at vi endelig har en bredere erkendelse af, at børnene og vores skoler ikke kan blive ved med at betale prisen for et uholdbart system.
Liberal Alliance: Skolerne skal have en ny start