Guldet kom i hus - er nu nordiske mestre

Mille Blom Larsen (tv.) og Nanna Jacobsen strøg til tops.

Mille Blom Larsen (tv.) og Nanna Jacobsen strøg til tops.

Foto: Mikkel Blom

Mille Blom Larsen fra Kajakklubben Esrum Sø har vundet guld, og kan nu sammen med Nanna Jacobsen fra Hvidovre kalde sig nordisk mester.

To uger efter at have deltaget ved de Nordiske Mesterskaber i sprintkajak i Jönköping stod hun klar til start i mesterskaberne i maraton for kapkajak i Vaxholm ved Stockholm. Sammen med makkeren Nanna Jacobsen leverede hun en flot præstation og sikrede sig guldet i toerkajak. 

Allerede på anden runde satte de to konkurrenterne af og kunne ro resten af løbet alene i front. Mille Blom Larsen opnåede yderlige to fine placeringer med en fjerdeplads i Shorttrack og en fjerdeplads på på den lange enerkajak distance.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...