Jeg tror, jeg taler for alle partier i kommunalbestyrelsen, hvis jeg siger, at vi meget gerne vil tiltrække og ikke mindst fastholde uddannede pædagoger i vores vuggestuer, børnehaver og skoler. Vi er smerteligt bevidste om, at andelen af uddannede pædagoger – i forhold til uuddannede medhjælpere – er for lav.
- Vi er tydeligvis ikke lykkedes med at gøre det attraktivt nok at arbejde i Gentofte