Mens Odsherred Forsyning A/S overgår til konkursbehandling, står kommunen på sidelinjen i forbindelse med den proces, der er i gang for at få afhændet selskabet inklusive datterselskaberne til en ny og endnu hemmeligholdt ejer. Kommunaldirektør Claus Steen Madsen oplyser til Sjællandske Nyheder, at der ikke har været nogen dialog om genkøb af selskabet mellem kommunen og rekonstruktøren.
Kommune må se til fra sidelinjen: - Vi har ikke haft dialog om tilbagekøb af forsyning
Kommunen står uden for døren, mens skandaleramt forsyningsselskab nærmer sig et salg.