Stalkede ekskæreste med skjult GPS - nu skal han i fængsel

En 35-årig mand stalkede sin ekskæreste ved hjælp af en skjult GPS og ulovlige SMS'er.

En 35-årig mand fra området omkring Jystrup og St. Merløse er blevet idømt fængselsstraf for at have stalket sin ekskæreste.

En 35-årig mand fra området omkring Jystrup og St. Merløse er blevet idømt fængselsstraf for at have stalket sin ekskæreste.

Foto: Katrine Wied

Han satte en GPS på ekskærestens bil, sendte ulovlige SMS’er og nævnte hende i en offentlig Facebook-story – alt sammen på trods af et tilhold. Nu er en 35-årig mand fra området omkring Jystrup og St. Merløse blevet dømt for gentagne brud på tilholdet mod sin 42-årige ekskæreste. 

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...