Pernille er den nye ejer af Bistrup Dyreklinik

Pernille Thykier overtager klinikken på Bistrupvej efter Pia Vaaben, som fortsætter i klinikken.

Pernille Thykier er den nye ejer af Bistrup Dyreklinik.

Pernille Thykier er den nye ejer af Bistrup Dyreklinik.

Foto: Mikkel Thode Brøgger

Efter 25 år er der vagtskifte hos Bistrup Dyreklinik. Pia Vaaben takker 29. august af som ejer, men bliver som dyrlæge. Det bliver Pernille Thykier, der tidligere har arbejdet på klinikken, der bliver den nye ejer.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...