Efter 25 år er der vagtskifte hos Bistrup Dyreklinik. Pia Vaaben takker 29. august af som ejer, men bliver som dyrlæge. Det bliver Pernille Thykier, der tidligere har arbejdet på klinikken, der bliver den nye ejer.
Pernille er den nye ejer af Bistrup Dyreklinik
Pernille Thykier overtager klinikken på Bistrupvej efter Pia Vaaben, som fortsætter i klinikken.