Ny bank går mod strømmen ved åbning af ny filial

Møns Bank åbner i bymidten i løbet af september.

Bankdirektør Per Sjørup Christiansen og filialdirektør Kim Stenstrøm ser frem til den kommende åbning af den nye filial i Køge.

Bankdirektør Per Sjørup Christiansen og filialdirektør Kim Stenstrøm ser frem til den kommende åbning af den nye filial i Køge.

Foto: Martin Rasmussen

Mens flere andre banker de seneste år har trukket sig ud af bymidten, så var det vigtigt for byens nye bank netop at åbne sin nye filial helt centralt i bymidten, og det er der en helt særlig grund til. Det forklarer bankdirektør Per Sjørup Christiansen forud for åbningen af Møns Banks kommende filial i Køge.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...