De fleste af os har nok spist en del is på det sidste. Det kan være godt for humøret, men måske mindre godt for tænderne. Især, hvis man ikke har kunnet betale for sin tandsundhed. Og den koster. Danskerne betaler i gennemsnit lidt over 2.500 kroner om året på tandlægebesøg.
Spidskandidat: - Huller i økonomien skal aldrig give huller i tænderne