Endnu en gang skal behandling flyttes væk fra Næstved. Nu er det scannere og røntgen, der skal til SUH Køge – baseret på en forældet beslutning, taget længe før den kommende storregion Øst. Skal vi ikke stoppe op og tænke os om?
Regionsrådskandidat: Stop centraliseringen og sæt patienten først