Regionsrådskandidat: Stop centraliseringen og sæt patienten først

Rikke Engelbrecht Andersen, regionsrådskandidat i Næstved

Rikke Engelbrecht Andersen, regionsrådskandidat i Næstved

Foto: Privat

Endnu en gang skal behandling flyttes væk fra Næstved. Nu er det scannere og røntgen, der skal til SUH Køge – baseret på en forældet beslutning, taget længe før den kommende storregion Øst. Skal vi ikke stoppe op og tænke os om?

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...