Borger spørger: - Hvem stemmer for højt byggeri?

Kære byrådsmedlemmer. Tak for jeres mange indlæg i Lokalavisen.

Inden vi nu skal til valg i november, vil det glæde mig meget at høre fra alle jer, der vil stemme for det nye højhusbyggeri i Nygade 10 -14 i Frederikssund omtalt som lokalplan 156, og fra alle jer, der stemmer imod.

Jeg håber, at I vil svare, så vi borgere kender jeres holdning, inden vi skal stemme til kommunevalget.

På forhånd tak.

Jette Olofsen

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...