Kære byrådsmedlemmer. Tak for jeres mange indlæg i Lokalavisen.
Inden vi nu skal til valg i november, vil det glæde mig meget at høre fra alle jer, der vil stemme for det nye højhusbyggeri i Nygade 10 -14 i Frederikssund omtalt som lokalplan 156, og fra alle jer, der stemmer imod.
Jeg håber, at I vil svare, så vi borgere kender jeres holdning, inden vi skal stemme til kommunevalget.
På forhånd tak.
Jette Olofsen