Sundhedsvæsenet er presset, hvilket såvel sygehuse som hospitaler i Region Sjælland ved. Der mangler læger, og belastningen på de eksisterende medarbejdere er markant. Men midt i travlheden bliver vi medicinstuderende ofte overset. Vi er ressourcer, der kan og vil. Vi har ofte ikke samme familiære bindinger som færdiguddannede læger, hvilket gør os til en attraktiv aflastende personalegruppe.
Medicinstuderende: Lægevikarer vil gerne hjælpe - så lad os gøre det