Caroline fylder bilen med Novokolleger: - Det er bare megahyggeligt

Caroline Øhrstrøm fra Novo Nordisk har fundet en ny måde at pendle på, der både sparer penge, hjælper på parkeringsudfordringer - og har givet hende nye relationer.

- I dag havde jeg to med, og dem skal jeg også have med hjem igen. Nogle gange har jeg kun haft en med om morgen og ingen med hjem. Og andre gange har jeg haft bilen helt pakket.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...