Gymnasieeleverne Milo og Yassin opfandt en banebrydende løsning - nu skal de til EM og dyste

Milo Mingolla Kielgast og Yassin Mohamed vandt i foråret DM i entreprenør.

Milo Mingolla Kielgast og Yassin Mohamed har netop afsluttet gymnasiet. Nu vil de to studenter gå fuldtid på iværksætteri.

Milo Mingolla Kielgast og Yassin Mohamed har netop afsluttet gymnasiet. Nu vil de to studenter gå fuldtid på iværksætteri.

Foto: Allan Nørgaard

For bare et år siden havde Milo Mingolla Kielgast og Yassin Mohamed ingen idé om, hvor stor succes de ville få med den it-løsning, de fandt på sidste sommer. På en sommerferie så de et Facebook-opslag, hvor en erhvervsdrivende skrev, at han blev nødt til at lukke sin onlinevirksomhed på grund af et nyt lovkrav. Den opgave kunne de godt hjælpe med, tænkte de. Nu er de to iværksættere i Athen for at dyste i EM i entreprenørskab med deres løsning.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...