Første tangline blev sat op - En formag på maritime nyttehaver

Tirsdag aften blev første skridt taget til maritime nyttehaver med tang og muslinger.

Selvom det regnede, gik flere af deltagerne fra borgermødet med ud på platformen, hvor den første line med tang blev sat op.

Selvom det regnede, gik flere af deltagerne fra borgermødet med ud på platformen, hvor den første line med tang blev sat op.

Foto: UngHolbæk

Alt tyder på, at der bliver skabt en forening for folk, der gerne vil dyrke tang og muslinger i Holbæk. Første skridt blev taget tirsdag aften til et borgermøde på Kystliv, hvor der blev givet en masse information om, hvorfor maritime nyttehaver er en god ide.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...