Mit indlæg om at flertallet er hele Byrådet og ikke enkelte partier har fået såvel Konservative som Liberal Alliance i fuld gang med at afsværge deres fælles ansvar for det de satte i gang ved konstitueringen, men nok så mærkelig er deres indlæg, fordi realiteterne er noget helt andet.
- Alle partier er jo enige - så indrøm det dog!