Som borgmester bliver man ofte skudt ting i skoene og ens motiver tolket i yderste potens. Det er sådan set fair, og det kommer med rollen. Men når man taler mod bedrevidende, er det ikke fair. Lad os sammen holde den gode tone - også når vi er uenige.
Borgmesterens svar til nyt rådhus-kritik: - Jeg står ved mit ansvar