De faste stadeholdere på byens torv er vrede, efter de kunne læse i avisen, at kommunen har lejet torvet ud til et stort julemarked den første weekend i december. Derfor føler de sig overset og negligeret.
Vrede stadeholdere: - Det er os der holder liv i torvet hele året
Torvehandlende er ikke tilfredse med at blive flyttet under julemarked.