Tidligere byrådspolitiker: - Er borgmester og byråd bange for borgerne?

Mandag skal byrådet tage stilling til et nyt hotelbyggeri, men en tidligere byrådspolitiker stiller spørgsmålstegn ved, hvorfor borgerne holdes udenfor.

Mandag skal byrådet tage stilling til et nyt hotelbyggeri, men en tidligere byrådspolitiker stiller spørgsmålstegn ved, hvorfor borgerne holdes udenfor.

Foto: Næstved Kommune

Er borgmester og byråd bange for borgerne? Eller rettere: Bange for at vi ikke kan lide, at der midt i byen skal bygges massivt med 12 etagers hotel, 6 etagers boliger og p-huse?

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...