Er borgmester og byråd bange for borgerne? Eller rettere: Bange for at vi ikke kan lide, at der midt i byen skal bygges massivt med 12 etagers hotel, 6 etagers boliger og p-huse?
Tidligere byrådspolitiker: - Er borgmester og byråd bange for borgerne?