Museumsdirektør: - Vi arbejder på højtryk for at finde god løsning

Kommunen vil sælge Empiregården, hvor museum har til huse.

Kommunen vil sælge Empiregården, hvor museum har til huse.

Foto: Lars Christensen

Svar på Bent Jørgensens læserbrev: "Først røg museet i Vordingborg - nu er turen kommet til Møn".

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...