Svar på Bent Jørgensens læserbrev: "Først røg museet i Vordingborg - nu er turen kommet til Møn".
Museumsdirektør: - Vi arbejder på højtryk for at finde god løsning
Svar på Bent Jørgensens læserbrev: "Først røg museet i Vordingborg - nu er turen kommet til Møn".