18. november 2025 er der valg til Kommunalbestyrelsen og Regionsrådet. Det er demokratiets festdag, hvor byens borgere går til stemmeboksen og sætter deres kryds på den kandidat eller parti, som de mener bedst varetager byens fællesskab, velfærd og udvikling. Jeg ser med bekymring på, at valgdeltagelsen er nedadgående på landsplan og i Rødovre.
Demokrati er forudsætning for en stærk velfærdskommune