Centralisering, topstyring og manglende tillid til forældre, ledere og medarbejdere på kommunens skoler er nok det, som bedst beskriver den beslutning, der i sidste uge blev truffet i Børne- og Skoleudvalget.
Skal politikerne detailstyre brug af skærme og mobiltelefoner på vores skoler?