Sidste år var de bange for at være med - i år er de mere vovede

Det kræver mod at være med i en musical, især når man lige er begyndt i gymnasiet.

Årets musical på Roskilde Gymnasium hedder "Roxanne" og foregår i en natklub.

Årets musical på Roskilde Gymnasium hedder "Roxanne" og foregår i en natklub.

Foto: Anders Ole Olsen

Handlingen i årets musical på Roskilde Gymnasium udspiller sig i en lukningstruet kabaret i San Sebastian og er til den vovede side med æggende kostumer og udfordrende danse. Men for nogle af eleverne var det mere skræmmende at være med sidste år.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...