Mangel på arbejdskraft ses ofte som noget negativt. Men sådan er det ikke, når det gælder vinderen af Roskilde Erhvervspris 2024. Her bliver mangel på arbejdskraft brugt som forklaring på virksomhedens fremgang.
Mangel på arbejdskraft har været en fordel for prisvinder
Roskilde Erhvervspris gik til virksomhed, der har USA som sit største marked.