Øjenlæge flytter ind på DSB-Station

Korsør får en ny øjenlæge, som flytter ind på i nedlagt kiosk

Håndværkerne er i fuld gang, og inden længe åbner øjenlæge Nikolaj Gram sin klinik, hvor der tidligere har været kiosk.

Håndværkerne er i fuld gang, og inden længe åbner øjenlæge Nikolaj Gram sin klinik, hvor der tidligere har været kiosk.

Foto: Søren Schaadt Larsen

Håndværkerne har travlt i de små lokaler på Korsør Station, og snart ankommer en masse udstyr til lokalerne. Allerede i uge fire slår øjenlæge Nikolaj Gram dørene op til sin øjenklinik, Øjenklinikken Storebælt. 

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...