Mette Frederiksen, vores statsminister, er åbenbart utrættelig for at få folk dømt for terror-sympati, som man blandt andet har kunnet læse i Politiken mandag 11. september, hvor en sag afvist af politiet som bagatelagtig, efter pres fra statsministeren og justitsministeren er blevet genoptaget af statsadvokaten, men som de efter en frifindelse, beslutter at anke til landsretten.
Borger, var din mund