Moderaterne er klar med de første byrådskandidater

De har allerede tre mandater i byrådet, men nu er Moderaterne ved at gøre sig klar til deres første kommunalvalg.

Moderaterne er klar med de første tre kandidater til kommunalvalget i november 2025.

Moderaterne er klar med de første tre kandidater til kommunalvalget i november 2025.

Foto: Allan Nørregaard

Kommunalvalget til november næste år bliver det allerførste for Moderaterne, der blev stiftet den 5. juni 2022. Alligevel har partiet allerede byrådserfaring i Allerød, hvor hele tre Moderater siden september 2023 har været medlemmer af byrådet. Nu er partiet klar med de første kandidater til KV25.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...