Kommunalvalget til november næste år bliver det allerførste for Moderaterne, der blev stiftet den 5. juni 2022. Alligevel har partiet allerede byrådserfaring i Allerød, hvor hele tre Moderater siden september 2023 har været medlemmer af byrådet. Nu er partiet klar med de første kandidater til KV25.
Moderaterne er klar med de første byrådskandidater
De har allerede tre mandater i byrådet, men nu er Moderaterne ved at gøre sig klar til deres første kommunalvalg.