Andre steder i landet er man lykkedes med at gøre museer og byer handicapvenlige. Hvorfor kan vi ikke gøre det samme her?
Gør museum handicapvenligt fremfor at lukke det
Andre steder i landet er man lykkedes med at gøre museer og byer handicapvenlige. Hvorfor kan vi ikke gøre det samme her?