- Jeg er bange for, at vi taber ungdomsårgange på det her

Ny rektor fik øjnene op for gymnasium efter at have besøgt det som foredragsholder.

Rektor Julie Rørdam Thom er bekymret for de nye ændringer, som regeringen vil indføre for gymnasierne.

Rektor Julie Rørdam Thom er bekymret for de nye ændringer, som regeringen vil indføre for gymnasierne.

Foto: Thomas Olsen

Hun var der for at holde et foredrag og fik et godt indtryk af stedet. Julie Rørdam Thom havde dog på det tidspunkt ingen anelse om, at hun en dag skulle vende tilbage og blive ny rektor for gymnasiet.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...