Det er 23 år siden, Novo Nordisk rykkede ind i Hillerød, købte et stort stykke jord og byggede sine første fabrikker. Siden er sitet i Hillerød bare vokset og vokset, men det var alligevel en dag i 2021, der ændrede alt og indledte en endnu hurtigere vækst.
Novos salgssucces i USA bag voldsom aktivitet i Hillerød
Da Novo Nordisk lancerede Wegovy i USA, kunne det også mærkes i Hillerød, hvor der bygges nye fabrikker og medarbejderne arbejder døgnet rundt for at følge med efterspørgslen.