Vil have soldater tilbage til kommunen

Hørsholm Kommune ønsker soldater tilbage på Sjælsmark Kaserne.

I dag var 2. viceborgmester Ann Lindhardt (V) og borgmester Morten Slotved (K) til møde med forsvarsminister Troels Lund Poulsen med en opfordring om Sjælsmark Kaserne igen skal huse soldater.

I dag var 2. viceborgmester Ann Lindhardt (V) og borgmester Morten Slotved (K) til møde med forsvarsminister Troels Lund Poulsen med en opfordring om Sjælsmark Kaserne igen skal huse soldater.

Foto: Presse

Efter en lang årrække som asylcenter og nu udrejsecenter under Kriminalforsorgen for afviste asylansøgere, ønsker Hørsholm Kommune igen, at der rykker soldater ind på Sjælsmark Kaserne.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...