Holbæk Sygehus har fået et diabetescenter

Et samlende behandlingscenter for diabetes og dets følgesygdomme er blevet lavet på Holbæk Sygehus.

Holbæks borgmester, Christina Krzyrosiak Hansen (S) og den nye regionrådsformand, Trine Birk Andersen (S), klippede snoren over i fællesskab.

Holbæks borgmester, Christina Krzyrosiak Hansen (S) og den nye regionrådsformand, Trine Birk Andersen (S), klippede snoren over i fællesskab.

Foto: Thomas Olsen

Onsdag formiddag blev Steno Diabetes Center Sjælland i Holbæk officielt indviet. Og ikke overraskende blev der holdt taler og udtrykt tilfredshed med det nye behandlingssted. Men det nye center giver nu også diabetes-patienter en væsentlig fordel.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...