Onsdag formiddag blev Steno Diabetes Center Sjælland i Holbæk officielt indviet. Og ikke overraskende blev der holdt taler og udtrykt tilfredshed med det nye behandlingssted. Men det nye center giver nu også diabetes-patienter en væsentlig fordel.
Holbæk Sygehus har fået et diabetescenter
Et samlende behandlingscenter for diabetes og dets følgesygdomme er blevet lavet på Holbæk Sygehus.