Judith har stået bag baren i 25 år - nu er det slut

Judith Rasmussen klar til at give nøglerne til værtshuset videre.

Judith Rasmussen, 63, har skænket fadøl på Amigo Bar i 25 år.

Judith Rasmussen, 63, har skænket fadøl på Amigo Bar i 25 år.

Foto: Camilla Linnebjerg

Jagten på en ny ejer af værtshuset Amigo Bar er gået ind. Indehaveren Judith Rasmussen, som i april havde 25-års ejerjubilæum, har besluttet sig for at sælge stedet - til stamkundernes store ærgrelse.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...