Jagten på en ny ejer af værtshuset Amigo Bar er gået ind. Indehaveren Judith Rasmussen, som i april havde 25-års ejerjubilæum, har besluttet sig for at sælge stedet - til stamkundernes store ærgrelse.
Judith har stået bag baren i 25 år - nu er det slut
Judith Rasmussen klar til at give nøglerne til værtshuset videre.