Lange straffe til narkohandlere der tabte en pose med amfetamin på stationen

Stofferne havde taget overhånd, sagde en af de to, der nu er dømt for besiddelse af kilovis af amfetamin. Et af dem glemte de på perronen.

Det var en pose med et opsigtsvækkende indhold, der blev glemt på perronen på Roskilde Sation en onsdag eftermiddag i marts.

Det var en pose med et opsigtsvækkende indhold, der blev glemt på perronen på Roskilde Sation en onsdag eftermiddag i marts.

Foto: Arkiv

- Jeg kan ikke huske noget fra den dag. Vi var så fucked.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...