- Jeg kan ikke huske noget fra den dag. Vi var så fucked.
Lange straffe til narkohandlere der tabte en pose med amfetamin på stationen
Stofferne havde taget overhånd, sagde en af de to, der nu er dømt for besiddelse af kilovis af amfetamin. Et af dem glemte de på perronen.